Dasdili ay canim suan sende kendi halimi gördüm. Bende aynı düşüncelerle başladım. 33 haftalık dogum yaptım bebegim önce et gün kuvozde yatti. Çıkınca tabi hem emzirmeye çalıştım hemde biberonla beslemeye devam ettik. Sonra bebegim minik olduğundan yutkunmayi beceremiyordu sut kaçtı cigerlerine hatta hastanede bile kaçtı. 17 gun tabi ben sagima devam ettim. Bebeğim hastaneden çıkmadan uc gun önce emzirme denemelerine başladım.ilk gün çok ağladım ben besledim çıktım benden sonra anlamış hemsire biberon la vermiş. Bana annesi sutunuz mu yok dedi ben sok halbuki var. Sonraki gün denedim biraz biraz . Üçüncü gün agladikca beni çağırdılar ben besledim 3 saat uyudu sonra bidaha falan derken ablaninki zaman gerekiyormuş. Sabret yani . O sut kesilmez merak etme. Benim bebegim suan 50 günlük ve hastaneden yeni çıktım bugün. Hastanede wee marka biberonla beslediler. Ucu avent gibi falan değil yani ona rağmen suan tuttu gündüz emdi gece uyanmadiğı için biberonla beslemek zorunda kaldım ama demin uyandı yine gogsumu besledim çok şükür. Yani alacağı varsa hre türlü alıyor .basindan beri emzirmeyi cok istedim ama hep de dedim anne sutu nasip isisdir eğer nasibinde varsa nasıl olsa alir. Almazsada sagarsin sutum kesilirsede mama ile beslersjn zehir değil sonuçta. Şöyle dusun çoğu prematüre annesinin sutu kesiliyor halbuki en çok prematüre bebeklerin anne üstüne ihtiyacı var ama çok şükür hepsi sağlıklı . Büyüyüp gidiyorlar korkma biraz akışına bırak . Zihnini rahatlat cevrende seni karaçam insanlara kulak tıka. Sana iyi gelen insanlara sor kafandakileri.