[bilinmeyen] kafana takma bence mama alan her bebek bence böyledir yani, emzirmek hem daha çok vakit hemde müsait yer istiyor .benim vaktim varsa ,yer müsaitse,önemli bir işim yoksa dışarıda emziriyorum ,yoksada mama verip evde emziriyorum ,zaten insana bebekle ne kadar geziyoki ,saatlerce dışarıda olamıyoruz ama mesela arabaya biner binmez emziriyorum dışarıda