Beriltalay aynı durumdayız valla bende anlayamıyorum, normalde tek göğsümü emince doyuyo ama bazende doymuyo 😂 gazını çıkardıktan sonra ağlamaya devam ediyo tekrar emziriyorum, bazen tek göğsümü emince kusuyo bazen 160cc veriyorum kusmuyo 🤦🏽♀️Çok arada kalıyorum 😒