Ayselecrinada beş aylıkken deldirdim. Şuan 21 aylık çok seviyor küpelerini. İleride istemezse çıkarır takmaz, deliği de kapanır dövme yaptırmadım sonuçta. Geçen gün klipsi bozulmuştu tamire gönderdim bir gün takamadı. Ağladı güpek güpek diye. Bir gün daha takmasam deliği de kapanacakmış. Yani hemen kapanıyor takmayınca😊