Kbrerd 8ay 11günlük oldu. 3gündür gündüz uyumuyor.zorla uyutuyorum.gecede uyumak istemiyor.sebebi nedir ? 8aylık bebeği olanlar sizinde basınıza geldi mi ?
Ebruegemen Kbrerd bizde de aynısırun var sürekli mız mız nedenini anlamadım bir türlü acaba üst dişler mi diye düşünüyorum gündüzhiç uyumuyo gecede neredeyse yarım saate bir uyanıyor offf
Firdeskoseci Kbrerd aynen şuan 8 aylığız uyku düzenimiz vardı gitti tamamen gece sürekli uyanıyo gündüzde aynı
Aselinaannesi Kbrerd benim kızım da 8 ay 5 günlük bi kaç gündür gündüz uykusu diye birşey kalmadı yattığı kalktığı bir hep
Kbrerd Ebruegemen aynı gece zor uyuyor ama yarım saatte bir uyanıyor.gündüz uyumak istemiyor hep mız mız bizim hiç dişimiz yok daha
Aylayabas kızım 7,5 aylık aynı sorunları yaşadım. Şu an çok iyi gidiyoruz gece nerdeyse hiç uyanmıyor artık🧿neler yaptığımı anlatayım fikir olur belki🤷♀️ Ben odayı 24 derecede bırakıyodum sabit bide uyku tulumu giydiriyodum yanlış mış 🤦🏻♀️ Oda sıcaklığı da kaliteli uykuyu etkiliyormuş. Odayı gece 22 dereceye düşürüyorum Uyku tulumu nun içine sadece kısa kollu penye giydiriyorum. Bebişim uyku saati gelmeden 1 saat önce televizyonu kapatıyorum Işık’ları azaltıyorum sakin oyunlar oynuyoruz ve uyurkende odasını karanlık yapıyorum. Önceden loş bırakıyordum da ☺️Emzik kullanıyorsanız eğer ben kullanıyorum emziği düşünce de uyanıyo. Emziği direk ağzına değil eline veriyorum o kendi ağzına götürüyor böylece gece kalkıncada beşikte bulup ağzına götürüyor. Ben garanti olsun die ekstradan 2 emzik daha bırakıyorum 😂😂 aslında daha da var ama çok uzattım🙈
Firdeskoseci Kbrerd öyle düşünüyorum canım çünkü on gündür falan böyle önceden akşam 8de yatırırdım 11de uyurken beslerdim o sabah 7-7.30 a kadar uyurdu on gündür gitti bütün düzen
Aylayabas Kafayı yemek üzereydim ben.4 saat uyyosam şükür diyodum oda bölük pörçüktü.🤦🏻♀️ çok araştırdım nasıl uyuturum die. Gerçi çok kısa süredir uyyo benim kız da 1 hafta falan oluyor diebilirim. Geceleri1 defa beslemeye kalkıyorum. İlerleyen süreçte beslemeyi de bırakmayı düşünüyorum çünkü 6 ayı geçince 10-11 saat beslenmeden uyuşabiliyorlarmış.artık toplamda 8 saat uyuyorum. Yazarken bile inanamadım şu an kendime. pes etmeyin umudunuzu yitirmeyin rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏
Ozgenur45 Kbrerd ah canım geçen sene bu zamanlar bizde aynıydık aylarca sürdü uykusuzluktan ağladığımı biliyorum rabbim vücutlarına rahatlık sağlık verdinde uyusunlar melekler ama geçecek İnan şükür ki geçici bir durum 🌸