Burcem normalde günde 4-5 kere kaka yapan oğlum son 3 haftadır bizdede durum aynı. 7,5 aylığız 6. Ayda ek gıdaya başladık ilk zaman sıkıntısı yoktu her yemeğine zeytinyağı koydum hala katıyorum. 8 gün yapmadı ilk şaşırdım lavman yaptık sonra yine 6 gün yapmadı kalan lavmanı yaptık. Şuan 7. Gün yine yapmadı bi tek çok az yapmış oda katı değil gazla çıkmış gibi. Ikınma zorlanma belirtisi de yok zeytinyağ içirdim balkabağı yedi anne sütüne devam da ediyoruz. Demiri vermedim ondan mı diye yine yok. Doktora sorduk 10 güne kadar normal dedi ama hiç bişe anlamadım. 4-5 gün daha devam ederse, çünkü müdahale etmicem artık kesin götürecem doktora 🥴