Deliricem artık, 4 ay 27 günlük kızım. Önceden günde 3-4 defa 45 dk uyurdu artık onu da uyumaz oldu. Deliricem artık ağlıyorum, gece çok sık uyanmaya başladı, emzirerek uyutuyorum bazen onu da kabul etmiyor bazen. Ne yapabilirim ??? Uyku eğitimine bi türlü cesaret edemiyorum. ama uykusuzluk ve yorgunluktan aşırı sinirli bi hale geldim. Eşime çatıyorum devamlı :((((( nasıl çözerim bu uyku işini? 6. Aydan sonra düzeliyor mu biraz? Lütfen bi yorum yapın