Mrb kızım 2 yaşında geçen hafta 2 yaş kontrolüne götürdüm boyunun iyi olduğunu ancak kilosunun düşük olduğunu söyledi doktor, iştahsız yemek sonrası yediğini kaka olarak hemen çıkardığını ve yemek sonrası karnının şiştiğini söyledim glütenden şüphelendi ve kan tahlili vermemizi istedi sonuç gluten e karşı antikor testi yüksek çıktı başka bi Prof Dr götürdük oda kan istedi ve sonucu bekliyoruz bu durumda olan anneler bana bu konu da bileği verebilir ler mi ?