Abektas oğlum 4 ay 27 günlük anne sütü alıyor ve şükür kilo alımıda iyi 6. Ayda başlamayı düşünüyorum oğlum erken doğdu belki 7. Ay gibide olabilir anne sütüm yeterse tabi doktorumuzla görüşmedim daha ama şuanlık 6. Ay da geçmeyi düşünüyorum şöyle eğer geç başlanırsa ek gıdayı kabul etmesi de güçleşiyor hem anne sütünüzde yetersiz gelecek ve bebek büyüdüğü için ihtiyacı artıyor anne sütü bunu karşılamıyor eskisi gibi zaman ilerledikçe de anne sütü sadece destekleyici oluyor o kadar yani bebekler 6. Aydan sonra ek gıdaya hazır duruma geliyor