ozgeya Ahsen1 Biz gayet memnunuz,biraz yoğun sadece.Ama her defasında detaylıca inceleyip anlatıyor,önümüzdeki dönemde nelerle karşılaşırız neler yapmalıyız bilgilendiriyor. Her sorumuzun cevabını alabiliyoruz ve telefonla rahat ulaşabiliyoruz.
BiciNanaMusi Ahsen1 valla özellerden hiç memnun kalmadim ben Tepecik hastanesine gidiyorum oya hanima çok memnun kaldim Doç. Kendisi gayet ilgili ve güler yüzluler tavsiye ederim 😊
Rabia88 Cinarim evet internetten alıp tam saatinde gidiyorum böylelikle hiç beklemiyorum doktor hanım çok güler yüzlü ilk yenidoğan da görmüştüm çok beğendik eşimle ama ne doktoru bilmiyorduk sonra tesadüfen randevu aldım seda hanımı görünce çok sevindim çocuk hastalıkları diye geçiyor
Aslisal Ahsen1 Egepol Bülent gökşen Aslında çok bilgili bir dr gibi ama ben bebegimi kontrole goturdugumde sarilik sonucu 15 geldiginde sizi yarin gorelim diyip yolladı ve aksamina devlete getirdik bebegimizi yatış verdiler Kararsız kaldım bende iyimii kotumuu diye
Ece3535 Kesinlikle 9 eylül hastanesinde prof. Dr. Adem Aydın çok ilgili bi doktor 2 aydır gidiyoruz çok memnunum 👍