Kızlar 3 gün önce 1 bucuk yas asılarımızı olduk ebemiz demişti ateşi cıkabilir diye o aksam sorun olmadı bugün sabaha karşı bebeğim ateşlendi 37.9 hiç dışarı cıkmıyoruz eve de kimse kabul etmiyorum başına gelen var mı böyle bişe?? Şimdi iyi cok şükür ılık suyla duş yaptırdım ve şurup verdim ama neden olmuşturki