Kubraweyas poşetin çeyreği doluyosa süper ilk günler bu kadar gelir zaten hatta sizin fazla bile gelmiş. Ama sütü neden götürmüyorsunuz onu anlamadım. Ben kızım bi damla sütten mahrum kalmasın diye her sağdığım poşeti götürüyodum üstelik hastane 40 dakikalık uzaklıktaydı. Sütünüzü götürün. Termal çanta alın e bebekten 12 lira. Çantanın içine koyup götürün. Eşiniz götürsün.mama vermediyseniz oraya bilemiyorum ne veriyolar. Sütünüz varken süt götürün lütfen burda vakit kaybetmeyin