BalarisiYusra Geçen ay aşımızı olmuştuk bugün bıcı bıcı yaptırırken gördüm aşı yeri kızarık ve hafif şiş gibi hani bi yerimizde sivilce çıkar da içinde iltihap olur ya öyle duruyor normal mi bu 😒
Eternity BalarisiYusra Normal, bebeklerim çoğunun gösterdiği reaksiyondur. Endişelenme, bir şey sürme 💕
TgbasultAn BalarisiYusra 11 aylığız yara şekli yeni gecti sayılır. Endişelenmeyin aylarca kabuk bağlayıp atıcak orası hep dikkatını cekıyor insann. O sivilce tarzıda patlıyor kendinden müdahele etmeyin hersey normal
BalarisiYusra Eternity dışarıya akan bi iltihap yok ama sanki içerde irin var gibi minik bi şişlik var sivilce gibi
Mom987 Eternity Onu anlamak için bir test vardı yaptırılan neydi unuttum adını 😂 Ama bize 3 gün yıkama şu zaman arasında kabuk sivilce yapar iltihap olur denildi işte çoğu bebekte aynı şeyler oluyor 😊
Eternity BalarisiYusra Patlıyormuş sanırım, ben yurtdışındayım, burdaki çoğu bebekte o reaksiyon olmuyor. Keza kızımda da öyle. Ama grubumuz var Turkiyedeki anneler ile, hepsi yaşadı, şişip patlamışlar kendiliğinden
Tostos-annesi26 Eternity evet verem aşısı illaki şişecek değil şişmesede tutuyor doktorumuzda öyle demişti reaksiyonla alakalı sanırım her bebek bir olmuyor çünkü
Tostos-annesi26 BalarisiYusra oğlum 4 ay 27 günlük daha yeni sivilceli oldu kırmızı şişti biraz sanırım sonrasında iltihaplanma oluyormuş ama kendiliğinden akıp gidiyormuş müdahale edilmemeli diyor doktorlar normal yani canım şişsede şişmesede
dorukalya Bende yarın verem aşısı vurduracağım kızıma, aşı ateş yaptı mı bebeğinizde ? Ateş düşürücüyü önceden mi verdiniz acaba?
TospikOglusum BalarisiYusra evet çok normal sakın ellemeyin ,temizlemeye çalışmayın ,iltihap bile akabilir bu aşının tuttuğunu gösteren bişey ki neden sağlık.ocagindakiler sizi bilgilendirmediki acaba.oysaki söylemeleri gerekirdi ya😡