Nilbebek12 Bebeğim 4 aylık dün sağlık ocağına aşı için gittiğimizde demir vitamini verdi ama kendi doktorum denir vitamini ni 6. Ayımızdan sonra kan tahlili yaptırdıktan sonra kullanmamız gerektiğini söyledi siz kaçıncı ayda demir vitamini vermeye başladınız?
Gunes55 Nilbebek12 4.ayda basladik biz ama bizim bilinen bi demir eksikligimiz vardi. Bazi drlar tahlik sonucu ihtiyac varsa basliyorlar sizinki de oyle uygun gormus sanirim
Tostos-annesi26 Nilbebek12 bizde 4. Ayda başladık demir eksikliği falan yok bizde şükür sağlık ocağının verdiği ilacı kullanmadım kontrolde doktoruna sorup başka bir damlaya başladım ama 4-6 ay arasında başlanılır araştırırsanız bu şekilde yazar her yerde belki demir takviyesine şuanlık ihtiyacı yoktur bilemedim yani doktorunuz daha iyi bilir biz tahlil yaptırmadan başladık erken de doğmuştu oğlum
Nilbebek12 Tostos-annesi26 sağlık ocağının verdiği demir ilacını kullanmak istemiyorum içerikleri pek temiz olmuyor siz hangi doğal demir ilacını kullanıyorsunuz. Doktora da söylemiştim ben demir eksikliği anemisi hastasıyım bebeğimde de olurmu demiştim hayır demişti
Betult Nilbebek12 yok yaptırmadım. Sağlık ocağının verdigini kullanmak istemezseniz temiz içerikli kullanabilirsiniz
Tostos-annesi26 Nilbebek12 yok bildiğim kadarıyla demir eksikliği falan genetik değil zaten doktorumuzun önerdiği ve kendim de araştırıp baktım içeriği en iyi ilaç ocean microfer hem demir ilacını hemde vitaminini kullanıyorum memnunumda
Nilbebek12 Tostos-annesi26 çok teşekkür ederim bu arada bende bebeğimi tostosum diye seviyorumismi görünce bi gülümsedim içimden 😍
Tostos-annesi26 Nilbebek12 evet ya bende öyle bir sürü kullandığım sevimli lakaplar var fakat favorim tostosum tostos böyle 😂😂