minikbaykus aman ne olur tabakla gezmeyin,bu olağan birşey yiyecek olsa o senin pacanda gezer zaten yemek diye asla tabakla gezidigimi bilmrm arkasında çünkü dış dönemi geçince de yememeye başlar sonra hep arkasında gezer olursunuz yesin diye ve yemek seçmeye başlar giderek,kendi haline bırakın sadece birşeyleri önünde yiyin siz arada gözüne sokun yada yiyecekleri böyle yüceltin gözünde alıyorum meyve tabağını yiyorum önünde ne güzelmiş tadı ya diyorum ama ben yiycem kızım yemiycekmis canı istemiyormuş felan diyorum anne benim diyo aliyo elimden yiyo gaza getiriyorum yani 🤣🤣