Merhaba anneler benim 2 ay 1 haftalık kızım var geceleri çok uzun uyuyor 6 saat falan sonra zorla emzirmeye çalışıyorum ama 10 dakika ancak emiyor bir göğsü oburu akıyor birini emerken hatta ama zorla tek gogsu emiyor 2 saat sonra yine zorluyorum tam uyanmıyor sabah 8 9 a kadar böyle çok az emiyor sizce normal mi