EbruAksu Kızım bugün 2 aylık oldu,2 gün öncesine kadar hep sleepy kullandım ama sürekli kıyafet değiştirmekten gına geldiği için canbebeye geçtik.Şuan 3 numarasını kullanıyorum ne sızma ne de pişik yapmadı gayet memnunum hemde yapı olarak sleepy den daha ince 👍🏼