Kocayanakannesi selam 6 ay 6 günlük oğlum, bir dakika durağı yok hep bi mızırdanma asla hoşnut değil biseyden gece bazen yarim saate bazen 1 saate uyanıyor, uyutuyorum tam yatıcam tekrar uyanıyor. Bugün 2den beri uyutmaya çalışıyorum şu an hayla ayağımda. Kendimi çok çaresiz ,yorgun hissediyorum. Ağladım artık en son bu gece. Ne yapsam olmuyor çünkü. Ek gıdaya geçtik 3 gün kuralı yapıyoruz, süt alerjimiz var 2 aydır alerji mamasi kullanıyorum ve emziriyorum, bi an önce geçsin dua ediyorum🙏 eller devamlı ağızda,salyası falan pek yok sanırım bizim dişlere daha var ama kasindigi belli dış etlerinin. Var oluşuna şükür, Annelik güzel ama çok yorucu 🤦♀️