Kızlar kızım 5 ay 1 günlük doğduğunda 2.950 gram doğdu daha sonra şişliği indi 2.600 kadar düştü… Şu an 5 aylık dün doktora gittik 6.800 dedi kilosuna ayına göre normal dedi…dün akşam eşimin akrabasina oturmaya gitmiştik orda kızımda kurbagcik olduğunu soylediler bu çocuğun salyasi çok akıyor fazla bı kilosu yok ayına göre çok küçük bu çocukta kurbagcik var git kestir yoksa gelişimi olmaz dediler… benim bebeğim minyon bı bebek onlar böyle söyleyince aklım karıştı böle bişey duyan bilen varmı… Olabilir mi