Faray merhaba, biz de 5 aylıkken tadım yapmadan başladık.
Sebze çorbası, meyve, yogurt şeklinde.6. Ayda kahvaltı da eklendi.
Her bebek özeldir. Kızımda alerji belirtisi hiç olmadıgı için doktorum 3 gun kuralına gerek yok dedi. 1 çay bardagı kadar yiyebilir. Ancal yemezse de bırak, kendi karar verecek dedi.
Bol bol zeytinyagı kullandım. Her gun meyve emzğinde kaynatıp şişirdiğim kuru kayısıyı verdim neredeyse
Kabızlıkbda yaşamadınşükür