ZeynepNehir arkadaslar merhaba; 4 aylik bebegim, 2 gündür yüzünde fotograftaki yara var😞 nasil geçer? Salyasi çok oluyor, tükürükten oldu diye düsünüyorum. Siz salyasi çok olan bebeklerinize nasil bakim yapiyorsunuz? Bana bilgi verin lütfen. Cok uzgunum 😔😔😔
ZeynepNehir Semaab sadece anne sütü ile besleniyor.. kiyafetleri özel deterjanla yikaniyor ve sürekli ütülüyorum.. alerji oldugunu dusunmuyorum
Eslemmomy ZeynepNehir gıda alerjisi de olabilir canım bizde gıda alerjisi şüphesi vardı diyet yapıyorum
Emir123ali ZeynepNehir benimkide sadece anne sütü alıyordu ve sizin yediklerinizden oluyor zaten ilerde daha çok olmaya başlıyor bizimde 4 aydan sonra böyle küçük kızarmalarla başladım salyasın öpmekten diye düşündük ama malasef süt alerjisi çıktı
ZeynepNehir Tampon yaparak, müslin agiz mendilleri ile temizliyorum, acaba ondan olabilir mi? Pamuk mu kullansam napsam?
Adelim Mustela losyon kullam cıldı kuru oluncada boyle oluyor kızımda olmustu suyla hergun sılme ve ara ara kuru hıssettıkce mustelayı sur dedı gectı sukur ama ara ara olacak gıbı oluyor hemen losyonu suruyorum benım egzamam var oyuzden korkuyorum kızımdada olacak dıye cıldıye doktoru hıpokort vermıstı ama kortızonluymus kendı doktorumuz hemen bıraktırdı onu