19 günlük bebeğim var gaz sıkıntımız var rezene içiyorum gün de bir bardak iki bardak içsem ağırmı olur ? Birde yalancı emziğe alışsın diye aventin anne meme ucuyla uyumlu emziğinden aldım tutmadı sonra mamajoonun emziğini aldım onu da tutmadı başka Öner’e bileceğiniz emzik var mı? Gaz sıkıntısı olan anneler başka nasıl rahatlatıyorsunuz bebeğinizi ? Nolur yardımcı olun kafayı yemek üzereyim sürekli gazdan dolayı ağlıyor saatlerce uyumuyor ? Gaz ilacı sanırım fayda etmedi doktor başka ilaç yazdı yarından sonra onu denicem masaj da yapıyorum ayrıca zeytinyağı ve bebek yapıyla masaj yapıp sürüyorum ama Yok nafile