Merhaba,
Meme ucum yok, sütüm çok çok az geliyor sağma ile o da. göğüslerimi şişirdi. Mastitit olmasından korkuyorum artık, çok ağrıyor hareket edemiyorum. Şu an mama içiyor, Lansinosh manuel pompa aldım bir iki gün az az sağabildim, onu mamaya ek verdim ama şimdi meme ucu hepten yara oldu. bebek de meme ucu olmadığı için tutamıyor biberona alıştı ne yazık ki. Elektrikli denemek istiyorum Marka önerileri bekliyorum.
Bir yandan da silikon uçla içine mama damlatıp deniyorum ama mama bitip süt gelmeyince sinirlenip daha çok ağlıyor.