Perihann
Bizde yeni atlattık bebiş 4 ayına yeni girmişti 3 hafta olucak nerdeyse ¾ gün öksürdü bebeklerde öyle seyir ediyormuş doktora da danıştık ateşlenmişti bir de 1,5 gün kadar calpol verdim 8 saat ara ile ama siz doktorunuza danışın .öksürük geçti sonra kendiliğinden çok Şükür.büyük oğlum da sürekli kusmuştu mesela bebek ve çocuklarda farklı seyrdeyor sanırım .geçmiş olsun