Evvet güzel anneler şimdi tecrübelilerden ilerleyen süreci öğrenmek için yazıyorum ben 4. Ay atağındayız ve bitmesine 9 gün var bu atağa kadar oğlumun bir uyku ve beslenme düzeni vardı öv öv bitiremediğim ya nazar oldu ya atak sorum şu bu atak bitince eski düzenine dönermi yoksa kaldığımız yerden devammı yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler