Kızlar bebeğim anne sütü alıyor günde sadece sabah akşam iki kez 60 cc mama veriyorum artı yine 15 dakika emer. Gece olmadan mama vermemek için promalt içip uyuyorum birde uyuyunca sütüm 100 cc çıkıyor sol göğsümü tutamadığı için sağıyorum diğer göğsümle beraber 70 sağıp içiriyorum üstüne 20 dakika da emiyor ağlıyor istiyor sonra bi türlü gaz çıkaramıyor yarım saat gezdiriyorum yok pes edip yerine yatırınca öksürüyor öğürüyor kucağıma alınca pıt gazı çıkıyor bugün kusmadı öksürdü gazı çıktı bitti dün gece öksürüp kustu gazı çıktı sonra 2 kez rahatları neden böyle oluyor hiç kusmaz normalde çünkü 2 gecedir böyle normalde ağzının kenarından fazlası akar ne yapmalıyım.. nerde yanlış yapıyorum