Size şöyle söyleyim arkadaslae bebegm dogdugu gun dil bagı var dedi doktorumuz ama cok ince bir zararı olmaz kendiliginden beri kopabilir dedi ben hic duymamıstım böyle birsey sonra baya arastırıdm ettim dişlerde seyreklikk peltek konusma gibi sorunlar ve ek gıdaya gectiginde katı gıda oldugu icin diliyle geri itememe gibi sorunlar ortaya cıkıyormus ve daha kucukken yaşını almadan yaptırrsanız cok kucuk bir opersyon sadece 10 dakıka suruyor biz 3aylıkken kestirdik ozel bir hastanede ama yasını alırsa bebeginiz genel anestisi seklinde uyutarak sirek ameliyat oluyor