Prri sargi sarmisti doktor pipinin etrafina pet bardak koyduk biz eve gelince ilk gun aglamasi oldu agri kesici verdik gece rahat gecti ertesi gun doktor kontrole çağırdı sargisini acti pet bardagi cok iyi.yapmissiniz bezine yapisma olmaz dedi ama bize krem vermedi sadece batikon sulandirip ustune dokecekmisiz bir hafta kadar sonrasi gerek yok dedi toparlamaya başladı cok şükür
Bu arada pet bardagin kesin pipisine yerlestirin bezine yapismasini önlüyor doktor neden koydurmadi ki