Merhaba,
Oğlum bir yaşında ve hala 6 kilo doktoru bu ay infatrini mama başlamamızı önerdi kilo alımında destek olarak. Bu mamayı kullananan var mı ? Nasıl yan etkileri oluyor gerçekten bebekleriniz kilo aldı mı kullanım sonucunda? Kullananlar yardımcı olabilir mi lütfen ?