Merhaba guzel anneler Normal dogum sonrası dikisleri kuru tutun diyorlar ama altinda hasta bezi varken nasıl kuru tutabiliriz sonucta kanamamiz oluyor yanlıs birsey yapicam diye korkuyorum zaten üstüne oturamiyorum ustune bide bunlari düşününce ya gecmezse diye kafaya takip başıma agrilar giriyor?? Birde temizligini nasil yapiyorsunuz bana lutfen yardimci olur musunuz? Ben ılık suyla tahretlenip cok az ılık su yapip batikon döküyorum ve birde oyle yıkıyorum kuruluyorum daha sonra kantoron yagi sürüyorum onyuzden dikisler nemli olmus oluyor? Lutfen yardimmm😔😔