Yeni doğduğunda b12 damla vermişti sağlık ocağı bir sure kullandım sonra bıraktım bir kaç ay sonrada demir ilacı verdı tentırdıyot gıbı onuda bıraz kullandım bıraktım bebegım içmiyordu çünkü sağlık ocağı vermıstı onuda. Şuan 9 ay 10 gınluk bir damla kullanmıyor . Sağlık ocağından verılen damlaları hala kullanan var mı . Yada doktora fln mı gitmeliyim daha iyisini vermesi için yada arastırıp daha ıyısını eczane dırek verir mi . Bu konuda beni bir aydınlatırmsnz aceba anneler