Sağlık ocagina kontrole gittigimizde topuk kanı aldılar ve d vitamini verdiler günde 3 damla vermemiz gerektigini söylediler neymiş kemik gelişimi icinmis zaten anne sütünden alıyor çok sükür bende ona göre besleniyorum zaten hiç vermek istemedim eşim 2 gün 3 damla damlatti bebegimin agzina 3 gündür kuzum kaka yaparken canı yanıyo ağlıyo doktora sordum.yan etkisi dedi başta niye söylemiyosunuz o zaman 😡doktorlara göre herşey normal ama anneler çeksin sikıntısını bebekler çeksin acısını ama kimsenin ruhu duymasın 😡😡
Ne yapabilirim bebegimin kolay kaka yapabilmesi için ? Hic bi sekilde baharatli aci yemem sürekli sıvı tüketmeye çalısıyorum kayısı kompostusu içiyorum ama sadece karnı gurul gurul ediyo azıcık bisey yapiyo onu da yapana kadar mahvoluyo yavrumm😔😔😔