Melikederinakinnn
Melikederinakinnn
evet sıktığımda süt geliyor, zaten ilk emmeye başladığında nefes nefese içiyor, gaz yutuyor..sağdığımda önceden iki göğsümden toplam 30cc anca çıkıyordu, şimdi tek göğsümden 30cc çıkıyor ama sadece 2dkda, daha sonra süt akmıyor. Diğer göğsü sağıp tekrar diğerini sağdığımda yine süt akmaya başlıyor, yani süt sürekli akmıyor, normal mi bu?
mama konusunda da eşim çalışıyor, tek başımayım ve günlerdir doğru düzgün ne uyudum ne bişey yiyebildim. Bebeğim aç diye düşünüp çok üzülüyorum, mamayı içip uyuduğunu görünce daha çok üzülüyorum