Arifee Bizim de evimiz 24-25 derece oluyor ben bi sweatshirt yada biraz kalın çıtçıtlı bodylerden giydiriyorum altına eşofman yada tayt,çoğu zaman çorap bile giydirmiyorum. Gece yatarken de kombiyi yakmıyoruz 1.7 uyku tulumuyla uyuyo, üşüyüp üşümediğini kontrol ettiğim de gögsü sırtı sıcak oluyorsa tamamdır benim için, doktorumuz sıcağa siz alıştırırsınız nasıl alışırsa öyle gider demişti.