4 ayda normale dönüyorsun canım 3. Ayı geçerken biraz daha hızlanacak kilo vermen paketli gıdalardan vazgeç ekmeği azalt gazlı içecek içme bol bol su iç 3 litre iç hem de sütünü arttırır.paketli gıdadan vazgeçtim ve leslie yaptım bir ay çok hızlandırıyor.yeşil elma, çörek otu,beyaz leblebileri ara öğün olarak yersen onlar da kilo vermeyi kolaylaştırıyor canım hamurişi, aburcubur,ekmek ve tatlı yemezsen 4 ayda kesinlikle max 2-kilo fazlan kalır.