Eyocan15 Cansumommy onu bilmiyorum ben Almanya da yaşıyorum bizim doktor hangi mama olursa olsun önünde pre yazacak dedi bende aptamil pre aldım
Eyocan15 Miraykiz58 bizde hergün yapıyoruz bu iyi gelmezse geri hipp alacağım bende denemek için aldım ama şimdiye kadar kötü yorum yazan olmadı bakalım
Melodii Eyocan15 bizde aptamil conformil kullandık çok memnun kaldık.. şimdi aptamil 2 yi kullanıyoruz gayrt güzel aynı şekilde devam 👍 gaz veya kabızlık sorunu yaşamadık..