Cimbomlu190553 18-24 ay döneminde (24 ay da dahil) memeye asırı düşkün oluyorlar oral dönemin zirvesi, ben merkezliliğin zirvesi herşey üstüste biniyor. Sütten kesilme olayı bebeğin karar vereceği bir durum lütfen vakti geldi vb. söylemlere kulak asmayın, alt yas sınırı 2’dir ancak üst sınır yoktur. Sonra zamanla azalacak o istek. Ayrıca sütten kesince yemek yiyeceğinin bir garantisi yok. Bir süre yer gibi olacak sonra aynı düzen devam edebilir. Biraz daha sabretmenizi ve emzirmenizi tavsiye ederim. Özellikle pandemi sürecince ve kış dönemlerinde memeden kesmeyi önermiyor uzmanlar. Zamanla kademeli olarak konusarak bu süreci geçirirseniz memeleriniz de öyle dolmaz. Bıraktırma sürecinde 2-3 aya yayılması öneriliyor ancak dediğim gibi bebek azalttıgı zaman zaten günde 2-3 kere emecek sonra 1-2 derken bitecek. Ek gıdayı ömür boyu yiyecek ama anne sütü varlıgı bir süre sonra bitecek. öyle düşünün.❤️