Balkupum1 Kizlar ilk bebeğim doğduğundan beri en ufak bir sese uyanıyor agliyor. 13 aylık olduk hala devam ediyor, küçükken TV aç alışsın sese dediler ama ne denediysem fayda etmedi var mı böyle olan?
cansuaydin Balkupum1 10 aylık şu an kızım. İlk başta o da böyleydi.. sonra beyaz gürültü ile uyutmaya alistirdim. Üç aydan sonra onu bıraktık şimdi bir melodi ile uyutuyorum ve derin Dalama kadar caliyo.. bu sayede öyle çok bı sese uyanmiyo.. deneyebilirsiniz
Balkupum1 Beyaz gürültüyü küçükken uyuması için kullandım fakat uykuyu yarım saatte alıyor sonra bu seferde o sesten rahatsız olup agliyor
cansuaydin Balkupum1 anladım, biz böyle cozmustuk ondan önerdim.. bilemiyorum başka naoilir, üstte kalsın 🙏
Balkupum1 Teşekkür ederim canım yine de. Artık bıktım uyuyunca hiç birşey yapamıyoruz bulaşık bile yikayamiyorum su sesine kalkiyor bu seferde 😔