Hazal2020 bizimde cildimiz kuru egzama tarzı şeyler var bir kaç yerinde 1 hafta önce biz de doktora gittik kan tahlili yaptık ajerji cıkmadı sampuanı değiştirtti dalin kullanıyorduk mustela ya geçtik bir de krem verdi onları kullanıyoruz birde bana süt yoğurt peynir tereyağ helva yeme dedi 1 hafta sonra gel bakalım azaldı mı diye dedi şimdi ben yemiyorum 4 gündür falan kızarıklıklar baya azaldı ama krem kullanıyorum sürekli bir de damla verdi onu da kullanıyorum acaba kremler mi fayda ediyor yoksa ben yemiyorum diye mi süt alerjisi olsa testte alerji cıkmadı neden yine de bana yeme dedi bilmiyorum bende sizin belirtileri merak ettim de ondan sordum sağolun