Iyi geceler kizlar, bu saatte ne postu yat asagi uyu diyorum kendime ama fikrinize ihtiyacim var. Simdi ben yarin ogluma ayakkabi almaya gitcem vicco ilk adım ayakkabisi alcam ama vicconun magazasi cok ters kaliyo ayakkabicilardada satılıyor ama emin olmam icin nelere dikkat etmem lazim kullanan memnun kalan kalmayan hepinizn fikrini merak ediyorum sagolun simdiden 🤗