Gocmen 3buck aylık anneyim. Sezeryan dikişi etrafındaki uyuşukluk ne zaman geçti kızlar ? Cok uyuz oluyorum 😂
Esyil35 Gocmen 5 yıl önce doğum yapmıştım hala geçmedi bide üzerine 4ay önce yaptım ve artık hiç geçmiyor 😂
OzgeBrs O his kaybı kalıcı diye duymuştum ama emin değilim. Benim 10 ay oldu. O kısım yok sanki 😂 hissizim
Nas1985 Gocmen Bende 3 ay 18 gün oldu ama uyusukluk yok sadece usuttugumde sisiyo ve agri oluyo cok kötü yani resmen dikisyerlerim sizliyo
Cerenimom Gocmen 8 aylik anneyim hala hissizlik var oraya ozel masajlar var sanirim sinirleri aktif etmek icin youtubeden bulabilirsin
Full Gocmen 9,5 ay oldu hala gecmedi. Azaldi yavas yavas ama kasinti hissi ve kasidiginda keyif alamamak cok kotu
irva Gocmen Normal ameliyatlarda bile ameliyat yeri için en az 2 sene demişti doktorum hissiyatsızlık olabilir diye.Bunu söyleyen genel cerrahımdı.Yani işin özü ameliyatlı yerden eskisi gibi hissiyat beklemeyelim.😁
Mom62636362 Gocmen geçmiyormuş, küçük kardeşimi annem sezaryen doğurdu 13 yıl oldu, hiç geçmiyor dedi. Neticede orada kesilen sinirleri tek tek birleştirmedikleri için uyuşukluk oluyor
medihacamlibel Gocmen benim üstü uyuşuk bende 3 buçuk aylık sezeryan ama hala yeri acıyor gibi sizin de öyle mi
attbianne Gocmen hissizliktenmi bahsediyorsunuz acaba 10 aylik oldu devam ediyor annem beni dogurali 27 sene oldu onunda aynı hissiz sinirler kesildiği için sanırım