Mom078 ah bende öyle olmadı işte direk diot ile başladık ve tüm samimiyetimle söylüyorum para çöp oldu .
sadece az bi incelme o kadar .
cidden çok üzülmüştüm onca vakit ,para boşa gitti .
Zaten her gidişte farklı biri o anki aklımda şimdiki bir değil tabi az biraz tavrımı koyardım aynı kişiye denk getirirdim.
talihsizlik mi bilgisizlik mi bilmiyorum ama çok pişmanım gittiğim nasip 🤷🏻♀️
he birde yüzüm daha beter oldu bildiğin erkek kılı gibi deli oluyorum Allahtan kendim alabiliyorum iple😔