Kader06900 Merhaba hanımlar 24 günlük oğlum var idrar iyle birlikte kalasını da yapıyor sürekli örneğin günde 6 7 defa altını değiştiriyorsam hepsinde kaka var normal mi hastaneye gitmemek gerek varmi
Deletedmom626262 Kader06900 çok normal canım anne sütüyle beslenen bebeklerde her açtığında kaka yapar
Sekerci Kader06900 tabi ki normal yapmazsa sıkıntı bı beslendiğimi gösterir doktor bize 7-8 kere kaka yapabilşr demitş
Nuros Yeni doganlarda normal canim,bizimki 5 aylik olacak günde bir kere bazende 2 Defa kakasini yapiyor artik gece yapmayida birakti.Büyüdükce azaliyor
Meeerveunal Kader06900 çook normal benim bebeğim de ilk 2 ay günde 8-10 kere bile yaptığı oluyordu gece bile 2 kere Değiştiriyorsum en az büyüdükçe azalacak merak etme bi sıkıntı yok
pelinsss Kader06900 bende de öyleydi. Günde 7-8 defa yapardı. Bazen sürekli yapmasından dolayı kakasında kan görürdüm. Sonra sütüm azaldı belki onun etkisidir, mamayla devam ettm 2 aydan sonra düzeldi.