İyi akşamlar🙋🏻♀️ Bebeğim daha yeni 6 aylık. Akşam üzeri 4 gibi 60 cc mama verdim arada meme emdi, saat 6 gibi 30 cc verdim arkasından da kaşık maması verdim uyudu uyandı kusması oldu ama öyle böyle değil üç kez de tekrar etti doktorla da irtibatta kaldık hareketlerini vs gözlemledik kötüye giderse acile gidicektik halsizlik oldu uyku hali oldu uyudu uyudu uyandı sonra kendine geldi geldikten yarim saat sonra emzirdim mama vermedim sizce çok mu geldi hepsi diye kustu yoksa kaşık mamasını ilk defa yediği için içindeki bişey mi iyi gelmedi? Birde daha bugün 2 numara golden goat mamaya geçmiştik. Daha öncesinde sma içiyordu goatı mi vücut Kabul etmedi bilemiyorum ama çok korktum çok şükür şu an iyi hatta bu saat oldu oynuyor sıfır uyku