Ezo23 bizim de 17ydi, direk yatırdılar. 1 gün yattı 12 ye düştü. Gece gündüz saat başı emzirdim, zor uyanıyor ama yine de uğraş muhakkak emzir. ışığı hiç kapatmadım gece, gündüz de güneşlendirdim bol bol. Vücudunda geçti ama gözünün içindeki beyazlık 1.5 ay sürdü. Bi dene olmazsa 1 gece yatır, genelde her çocukta oluyor içini ferah tut. Ama işini garantiye al, bir gece bile yatsa düşüyor.