dnzozkn hanmlar 4ay oldu sezeryan olalı dün aptal gibi biryere uzandım ve dünden beri karnımda karıncalanma var psikolojik midir anlamadm ya dikişlere bişey mi olmuştur diye içim gidiyor sizce bişey olurmu açılır mı ya cok korkmaya basladm
Gamze0677 dnzozkn sezeryan olduktan 10 gün sonra çok ağır şeyler kaldırdım çok ağır işler yaptım bana bişey olmadıysa kimseye olmaz
dnzozkn Allahım esrgesin hepimizi işte korku vallahi şuan neyseki psikoljkmrn rahatladm Allahm razı olsn cevaplarnz için
Soney 4 ay oldu sezeryan olalı. Bazen karnımda bişey hareket ediyormuş gibi his var sizde de oluyor mu🙈