Hffipydasouti Bebeğim 9 aylık kızlar bazen biyere tutunup ayakta duruyo yada biz ayakta durmasını sağlıyoruz biraz ama bugün bişey dikkatimi çekti sağ ayak parmaklarını içe doğru kiviriyo yere basarken endişelendim açıkçası.normal mi acaba bilemedim
Alpkusunannesi Benim bebeğim de aynısını yapıyor 9 aylık bence normal bir durumdur çünkü basmayı bilmiyorlar daha sorun olduğunu düşünmüyorum ben