buseyokbasirin canim benim yeğenim de ayni sorun vardı 3 yaşında ameliyat oldu birgun kaldı hastahanede ve hemen iyilesti doktor bekleyelim dedi 3 yasina kadar eger kendiliğinden inerse ameliyata gerek yok inmezse biz ameliyatla düzeltiriz dedi ve öyle de oldu yumurtasi çürümüş dedi kesildi simdi gayet iyi hayatina devam ediyor