Dilekasaf27 6. aydan sonra diyete baslayabilirsiniz. Ancak bol su içerek ve karbonhidratların basit olanlarını yemeyerek veya az porsiyon tüketerek ( ekmek, pilav makarna ) kilolarınızı verebilirsiniz. Hızlı kilo kaybı önerilmiyor ama beslenme ile ilgili akdeniz tarzı beslenirseniz yavas yavas verirsiniz. Bir de bebeğinizin henüz ayı küçük arabası varsa dısarıda her gün 30-40 -60 dk lık yürüyüşler size iyi gelir. Ara öğün yapın mesela badem kayısı ve 1 bardak ayran veya süt ile. Yemeklerde salata ve yogurt hep olsun. Emziriyorsanız her aksam protein ve sebze olsun. Sabahları yumurtalı kahvaltıda ekmek yerine kapya biber ve 2 ceviz tüketin. Aksam ttlı krizi oluyorsa 1-2 küp tahin helvası yiyebilirsiniz ( emziren anne diyetlerinde öneriliyor) yulaflı hurma topları yapabilirsiniz. Elmalı yulaflı kurabiyeler olabilir. yavas yvas verirsiniz. İrade önemli ( ben bir süre verdim sonra pandemide saldım ve yapıstı, bildiklerimi uygulasam vereceğim de azmim ve iradem sıfırlandı 😂) dert etmeyin ayrıca henüz dogumunuz yeni) bir de cok yorulmadan haftada 3-4 gün sıkılasma hareketleri iyi gelir ( aşırı tempo ( kardiyo cok olmamalı) istenmez ki laktik asit birikip emzirme sürecini baltalamasın)