Ogullarinaasikanne 12 Mart doğumluyuz bizde. Kahvaltı ve öğle yemeğimiz var. Akşam üzeri 5 gibi yoğurt , meyveli yoğurt ya da sadece meyve veriyorum. 7.30 gibi mama veriyorum. Mamadan sonra bizimle yemeğe oturuyor. Varsa yiyebileceği bir şey tirtiklasin diye veriyorum tadımlık oluyor. Yemeğe alışsın diye bizimle masada oturtuyorum o saatte. 9 gibi akşam uykusu zaten. Gün içinde 3 ya da 4 kez emziriyorum. Mama sadece iki öğün o da akşam 7 de ve 11de. Porsiyon olarak o ne kadar yerse şuan çok üstüne gitmiyorum. Bir yumurta sarısı omlet bazen bitiyor bazen bitmiyor. 2 köfte kadar ya da yarım kase çorba gibi yiyor genelde. Yaninda mutlaka yoğurt veriyorum. Biz şimdilik bu şekilde ilerliyoruz.